«Ο πατέρας του παιδιού μου πέθανε πριν από 2 χρόνια, τον βρήκε ο γιος μου νεκρό» (βιντεο)

«Ο πατέρας του παιδιού μου πέθανε πριν από 2 χρόνια, τον βρήκε ο γιος μου Î½ÎµÎºÏÏŒÂ»Η Μαρίνα Λαμπροπούλου έγινε γνωστή μέσα από την παρουσίαση του σόου «3, 2, 1, AΝΤ1».

Κάποια στιγμή αποτραβήχτηκε από τα φώτα της δημοσιότητας, έκανε τη δική της σχολή χορού και με τον σύντροφό της απέκτησαν έναν γιο, ο οποίο σήμερα είναι 9 ετών.

Ωστόσο, πριν δύο χρόνια έφυγε από τη ζωή ο πατέρας του παιδιού από ανεύρυσμα εγκεφάλου στα 47 του χρόνια και ο γιος της ήταν αυτός που βρήκε τον πατέρα του νεκρό.


«Δεν μας τα έφερε η ζωή όπως τα θέλαμε. Ο πατέρας του παιδιού μου έφυγε. Πέθανε πριν από 2 χρόνια από ανεύρυσμα εγκεφάλου στα 47 του χρόνια. Τον βρήκε ο γιος μου, ξύπνησε να του πει "καλημέρα". Τον άκουσε η σπιτονοικοκυρά, ανέβηκε πάνω, του άνοιξε, γιατί είχε πάρει μια κουτάλα και προσπαθούσε να σπάσει τη γυάλινη πόρτα», αναφέρει χαρακτηριστικά η Μαρίνα Λαμπροπούλου σε συνέντυεξή της στο «Happy Day» η οποία επέστρεψε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην Νέα Σμύρνη κι έχει την δική της σχολή χορού.



.newsbeast.gr/