Ποιος θυμάται την Γιολάντα Διαμαντή;;; Δείτε τι κάνει σήμερα!

Η Γιολάντα Διαμαντή έγινε γνωστή από την παρουσίαση εκπομπών τόσο στην τηλεόραση όσο και στο ραδιόφωνο.


Εδώ και καιρό έχει αποτραβηχτεί από την showbiz αλλά και από την Αθήνα αφού εδώ και περίπου 5 χρόνια ζει με την οικογένειά της μόνιμα στην πανέμορφη Λευκάδα.

Η Γιολάντα, ακολούθησε τον σύζυγό της Γιώργο Καββαδά στη Λευκάδα όπου ήταν τα επιχειρηματικά του συμφέροντα και αφοσιώθηκε στον σύζυγο και στα τρία παιδιά τους.







Η ίδια έχει δηλώσει σε συνέντευξή της το 2015:
"Είμαι πλέον στην Λευκάδα! Ζω σε ένα υπέροχο σπίτι με κήπο, έχω τα σκυλιά μου, ζω στη φύση κι έχει αλλάξει η ζωή μου αλλά και των παιδιών μου. Έχουν ανθίσει εδώ! Δεν ήταν μια απόφαση που σκεφτήκαμε πολύ με τον άντρα μου για να την πάρουμε. Ήρθαμε στη Λευκάδα τον περασμένο Ιούνιο για διακοπές όπως κάθε καλοκαίρι και δεν φύγαμε ποτέ. Ένα απόγευμα καθόμουν με τον άντρα μου στον κήπο, μου πρότεινε να μην γυρίσουμε στην Αθήνα και απλά δέχτηκα".
Κάτω από ποιες προϋποθέσεις θα επέστρεφε στην Αθήνα με την οικογένειά της;
"Δεν είναι μόνιμη η μετακόμισή μου στην Λευκάδα. Θα επέστρεφα μόνο για να πάει η μεγάλη μου κόρη Γυμνάσιο στην Αθήνα. Τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο στην Λευκάδα κι έχουν την ευκαιρία να κάνουν πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες εδώ. Ασχολούνται με τον στίβο, το μπαλέτο, το θαλάσσιο σκι που είναι η δική μου μεγάλη αγάπη και πηγαίνουν στο Ωδείο. Το Παλεστρίνειο Ωδείο είναι εξαιρετικό. Αν ζούσαμε στην Αθήνα θα ήταν αδύνατο να τα κάνουν όλα αυτά τα παιδιά. Αν λάβεις υπ' όψιν σου το χρόνο που χρειάζεται για να μετακινηθούν από την μία δραστηριότητα στην άλλη, καταλαβαίνεις. Εδώ μετακινούμαστε με το ποδήλατο, κι εγώ και τα παιδιά. Γλιτώνεις χρόνο και κάνεις και γυμναστική. Εγώ ασχολούμαι με τα μποστάνια μου και το καλοκαίρι έχουμε beach bar στο νησί και διοργανώνω τις συναυλίες εκεί".




Η αιφνίδια απόφαση της Γιολάντας Διαμαντή να φύγει από την Αθήνα με την οικογένειά της, πως φάνηκε στους φίλους και τους συγγενείς τους;
"Με έβλεπαν οι φίλοι μου. Ήθελα να φύγω από την Αθήνα. Οι φίλοι μας και οι γονείς μου, έρχονται τα Σαββατοκύριακα στην Λευκάδα. Το μόνο που μου λείπει από την Αθήνα είναι που δεν πηγαίνω στο θέατρο. Επί 13 χρόνια ξυπνούσα στις 5.30 το πρωί και πήγαινα στη δουλειά. Έκανα κάθε μέρα μιάμιση ώρα να πάω στο ραδιόφωνο και μιάμιση για να γυρίσω σπίτι. Αν είχα κι άλλες δουλειές, όπως για παράδειγμα κάποια σπικάζ, ήμουν και πάλι στους δρόμους. Αποφάσισα να μην ξανακαταπιεστώ. Έζησα την πίεση, τα "πρέπει", να πληρώνω λογαριασμούς και δάνεια. Δούλευα σαν το σκύλο και έφευγα με το βάρος στο στήθος. Δεν έβλεπα τα παιδιά μου. Βρισκόμασταν όλοι μαζί και με τον άντρα μου μόνο τα Σαββατοκύριακα. Ο Γιώργος είναι αρχιτέκτονας και έχει γραφείο στην Αθήνα, αλλά έχει πολλές δουλειές και στην Περιφέρεια. Εδώ έχουμε καταφέρει να ηρεμήσουμε και το κόστος ζωής είναι πολύ χαμηλό. Τις προάλλες είχαμε πάει για φαγητό, ήμασταν 20 άτομα και πληρώσαμε 50 ευρώ. Ήμουν σίγουρη πως είχαν κάνει λάθος τον λογαριασμό".