ΒΟΜΒΑ! Πότε έγινε χριστιανή ορθόδοξη η Ζόζεφιν: Και...όχι όταν ήταν μωρό αλλά...( βιντεο)

ΒΟΜΒΑ! Πότε έγινε χριστιανή ορθόδοξη η Ζόζεφιν: Και...όχι όταν ήταν μωρό αλλά...( βιντεο)



Η Ζόζεφιν μίλησε στην εκπομπή Happy Day και μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι η βάφτισή της έγινε μόλις 6 μήνες πριν!
Αποτέλεσμα εικόνας για Ζόζεφιν
Όπως είπε η τραγουδίστρια, οι γονείς ήθελαν να αφήσουν σε εκείνη την απόφαση κι έτσι, με την παρότρυνση του Βασίλη Μιχαήλ βαφτίστηκε χριστιανή ορθόδοξη.
Αποτέλεσμα εικόνας για Ζόζεφιν
«Καταρχήν, βαφτίστηκα πριν από 6 μήνες και δεν το ξέρει κανένας. Ήμουν αβάφτιστη, οι γονείς μου ήθελαν να αποφασίσω εγώ. Με βάφτισε η γιαγιά μου. Ήταν πάρα πολύ ωραία εμπειρία, ένιωσα καινούριος άνθρωπος.
Αποτέλεσμα εικόνας για ΖόζεφινΣτη βάφτιση ήταν ο Βασίλης, η μαμά του, η γιαγιά μου και η αδερφή μου. Το ήθελε και ο Βασίλης πολύ γιατί αν κάνουμε το επόμενο βήμα πρέπει να είσαι βαφτισμένος», ανέφερε η Ζόζεφιν.



markos.tv